tirsdag den 26. juni 2012

Nu officielt bøjlefri!


Hejsa mine dejlige followers!
Jeg ved godt dette indlæg ikke har noget med mode at gøre min, jeg ville altså bare lige fortælle jer at i dag er en af de bedste dage i mit liv, jeg fik nemlig mine togskinner af, og kan nu kalde mig selv for en officielt bøjlefri Josephine.
Det var slet ikke planlagt at jeg skulle have mine togskinner af i dag, kun den i undermunden, men tandlægerne synes de var blevet så fine og at jeg havde været så flittig med at passe den, og bruge elastikkerne at de satte "operationen" igang og tog begge mine togskinner af.
Det har simpelhen været en fantastisk dag!
Efter 10 måneder med bøjle = nu ingen bøjle (tandlægerne havde faktisk regnet med at jeg skulle have den på i 2 år - men næh nej du, jeg er skam en fighter og dennekamp lykkes jeg at vinde)

Dagen startede ud med mundtlig tysk, hvor jeg havde regnet med 00, men fik 7!! Jubii -> og endte med en helt bøjlefri Josephine!! :D
Kan dagen overhovedet blive bedre?! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar