mandag den 9. juli 2012

Smutter til Prag..

Imorgen klokken 11:55 hopper jeg på et fly til Prag. En lille tøsetur med moster, kusine og mor. Hvilket vil sige jeg ikke har min computer med, så der vil ikke være indlæg på bloggen de næste 5 dage.
MEN når jeg kommer hjem, vil der være indlæg om de outfits jeg har haft på. De er ikke noget særligt da det bestemt ikke er nyt tøj... Men så er det jo godt at jeg til Prag, der hvor meget af det er billigt, så jeg kan kommer hjem med noget lækkert nyt tøj.
I får lige to smagsprøver på to af outfitsene som jeg har tænkt mig at bærer dernede ;-)


PEACE OUT!!



4 kommentarer:

  1. Hvor de fra? Synes den øverste er monster sød, hihi. xoxo

    SvarSlet
  2. Den øverste fik jeg af min veninde, så den ved jeg desværre ikke hvor er fra :-/
    Og den nederste er fra Magasin i Jylland, MEN jeg er ikke helt sikkert på at den er fra Magasin, ved bare den er fra Jylland. Det er 3 år siden jeg købte den nemlig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå okay, men tak alligevel! Elsker og læse din blog!:) xoxo

      Slet
    2. Tak, det er jeg glad for du skriver :)

      Slet