søndag den 15. juli 2012

En dags stilhed for de 3 piger der døde i torsdags

Fredag aften kom jeg hjem fra Prag. Lørdag havde jeg så tænkt mig at lægge ting ud på bloggen, blandt andet af de ting jeg havde købt i Prag, men jeg lod hver og valgte i stedet at holde en dags stilhed for at vise min støtte, min respekt og min omsorg til den familie der lige har mistet sine tre døtre. Jeg hørte først om ulykken lørdag formiddag og sendte lys på mit værelse for dem og gik og tænkte på dem hele dagen. Indtil jeg lørdag aften lavede en video om hvor meget vi danskere er med familien og om hvor meget det faktisk rører mig.

Her er video'en hvis i også kunne tænke jer at se den!

Minde om de 3 piger



4 kommentarer:

  1. Du har et hjerte af guld Josephine! R.I.P piger, håber i har det godt hvor i er :'(

    SvarSlet
  2. Det må jeg nok sige. Tak, det var sødt sagt :-)

    Ja.. Hvil i fred kære piger!

    SvarSlet
  3. Det er smukt lavet Josse!
    Hvil i fred! <3

    SvarSlet
  4. Det så trist...
    Det var en af mine søsters, venners, søsters børnebørn. :(

    SvarSlet